2012. január 14.

Hamis marcipán kocka 2.




Szerepel már a blogon a Hamis marcipán kocka receptje, és ott is írtam, hogy nagyon szeretjük, mert finom és gyorsan elkészül.
Most csak azért teszem fel újra, mert Szilveszterkor sikerült még inkább leegyszerűsíteni, bár ez nem volt szándékos.
Történt ugyanis, hogy a legidősebb gyermekem ebéd után kitalálta, hogy mégis vinne valami sütit a szilveszteri buliba, esetleg dobnák-e össze valamit 1-2 órán belül.
A sütés már szóba se jöhetett, így választottuk újra a hamis marcipán kockát.
Arra se volt már időm, hogy egyenként elnyújtsam a lapokat, ahogyan egyébként szoktam, hanem a kétféle színű tésztagombócból, nagyobb darabokat téptem, lazán összenyomkodtam, és egyben elnyújtottam.
Így egy teljesen más mintázatot kapott a sütemény.
Nekem így is nagyon tetszik, ezért gondoltam, hogy megmutatom ezt a változatot is.

Recept itt található.

8 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Kóstolnék...Nagyon guszta! Recept mentve!

Gabriella írta...

Nekem is tetszik így! + a régebbi változat is! Egyszer meg kell csinálnom! :)

Seffer Lilla írta...

Azt hiszem még ma ki kell próbálnom, nagyon jól néz ki!

Okki írta...

Nagyon guszta!
Milyen jó lenne most egy kocka. :P

Hankka írta...

Az eredeti is nagyon guszta, de nekem ez a verzió még jobban tetszik! :)

Gonda Hajnalka írta...

Marcipánért megőrülök! Te vagy a kísértésem!

Tálaló írta...

Jó,hogy feltetted és eszembe juttatad:))
Az előzőt elkészítettem,és nálunk is nagyon ízlett,főleg a gyerekeknek.Aztán teljesen megfeledkeztem róla.De most megcsinálom így is.S bár tényleg egyszerű volt elkészíteni,én egy cseppet sem bánom,hogy csak egyszer kell nyújtani és nem kell illesztgetni:))

Citromhab írta...

Köszönöm:-)

Tálaló, igen, így még egyszerűbb és ugyanolyan finom. Mi is nagyon szeretjük:-)