2011. április 9.

Sörben sült csülök




Ehhez a csülökhöz készült a nemrégiben bejegyzett Fehérkenyér. Nagyon jó párost alkottak, bár azt nem lehet mondani, hogy nullkalóriás ételről lenne szó.

Hozzávalók

1 füstölt hátsó csülök
1 fej fokhagyma
szemes bors
1/2 doboz sör ( lehetőleg barna )


A csülköt előző este beáztatjuk, majd másnap egy kb. 4 literes fazékban a megtisztított fokhagymával és a szemes borssal puhára főzzük.
Kivesszük a főzővízből és kicsontozzuk. A húst tepsibe rakjuk, egy merőkanálnyi húslevet és egy fél doboz sört aláöntünk. A megfőtt fokhagymagerezdeket is mellé rakhatjuk.
Fóliával lefedve kb. egy órán át sütjük. A sütés végén eltávolítjuk a fóliát, a húst megöntözzük a levével és pirosra sütjük.
Friss, foszlós kenyérrel és tormával igazán finom.

7 megjegyzés:

Blogkonyha írta...

Nagyon guszta! Csülköt még nem próbáltam, én csirke combot szoktam sörben sütni, hát az is isteni. De legközelebb veszek csülköt!

Süli Mónika írta...

Nagyon guszta.
Imádom a húst, bele tudnék harapni.

Wise Lady írta...

Ma én is sörben sütöttem.

Nelli írta...

Készítettem már!Kitűnő recept!Nagyon, nagyon finom.

Citromhab írta...

Illéskrisz, én meg csirkét nem sütöttem sörben eddig, de az biztos, hogy nem lehet rossz:-)

Mónika, a húsevőknek ez kihagyhatatlan:-)

Wise Lady, akkor, biztos, hogy finom is lett:-)

Nelli, igen, ez így van:-)

Bianka írta...

Istenien néz ki

Citromhab írta...

Bianka, a fiúk is pont ezt mondták, mikor eléjük tettem.-))