2016. november 8.

Csokoládés keksz




Kívül ropogós, belül puha, duplán csokoládés keksz.


Hozzávalók 35-40 darabhoz

25 dkg liszt
5 dkg kakaópor
12 dkg porcukor
1 teáskanál szódabikarbóna
10 dkg étcsokoládé
5 dkg vaj
2 nagy tojás
1 evőkanál vaníliakivonat

Tetejére
10 dkg csokoládécsepp

A száraz hozzávalókat elvegyítjük, majd hozzáadjuk a vajat, az olvasztott csokoládét, a tojást, a vaníliát és az egészet összedolgozzuk.
Diónyi gombócokat formázunk, ellapítjuk őket és sütőpapírral bélelt tepsibe rakjuk.
Tetejükre szórjuk a csokoládécseppeket és 200 fokos sütőben 10-12 perc alatt megsütjük.



3 megjegyzés:

Unknown írta...

Szia!Nagyon szeretem a receptjeidet!Ez most sajna nem volt jó!Biztos,hogy jó a recept?Nagyon kevés a folyadék mennyisége,nem állt össze a tészta!Tettem még bele egy kis vajat de nagyon nehéz volt formázni!Sütés után is ehetetlenül kemény lett!Sajnálom��Üdv:Mariann

Citromhab írta...

Mariann, én is nagyon sajnálom. Újra megsütöm majd ezt a kekszet, mert én úgy emlékszem, hogy semmi probléma nem volt vele. Nagyon jól lehetett formázni és nem volt kemény sem a sütés végén.

Sviro (Ildi) írta...

Ma megsütöttem és nekem sikerült, igazán finom keksz lett belőle. Köszönöm a receptet! :)