2012. január 8.

Narancskrém


Hozzávalók 6 adaghoz

25 dkg mascarpone
1 kisebb narancs reszelt héja és leve
5 dkg cukor
1 kávéskanál vaníliakivonat
2 dl tejszínhab
3-4 narancs
csokireszelék

Elkeverjük a krémsajtot a cukorral, a vaníliakivonattal, a narancs héjával és levével.
A tejszínből kemény habot verünk, hozzáadjuk a narancsos mascarpone-t, és habverővel elkeverjük.
Meghámozzuk a narancsokat és kisebb darabokra vágjuk.
Felváltva pohárba rétegezzük a krémet és a gyümölcsöt, a tetejére krém kerüljön.
Csokireszelékkel díszítjük.

10 megjegyzés:

Gesztenye receptjei írta...

Nagyon guszta, szívesen megkóstolnám:-))

Blogkonyha írta...

Ízléses, könnyű desszert! Nagyon guszta! Szívesen elkanalazgatnám...

Hankka írta...

Egyszerű és nagyszerű! Nagyon guszta! :)

Elisabeth írta...

Egyszerü,finom, és elegáns deszert, amit könnyen el lehet késziteni amikor nincs idő a sütemény sütésre!

Roza írta...

Nagyon le bírnék gyűrni egy pohárral!:)

Seffer Lilla írta...

Igazán jól néz ki. Gyorsan elkészíthető és biztosan nagyon finom desszert...

Gabriella írta...

Nagyon klassz, most úgy, de úgy megenném...! :)

Éva írta...

Ma megcsináltam! Annyit módosítottam rajta, hogy nem mascarponéval, hanem natúr krémsajttal (így olcsóbb), nem vaníliakivonattal (mert az nekem nincs), hanem 1 csomag vaníliáscukorral, és nem cukorral, hanem folyékony édesítőszerrel készítettem el. A többi hozzávaló maradt az eredeti. Isteni lett! Legközelebb egyből dupla adagot csinálok, mert ez 5 perc alatt elfogyott! Még jó, hogy csak hárman voltunk rá! Nagyon-nagyon-nagyon finom! Köszönet a receptért!:)

Citromhab írta...

Éva, igazán nincs mit!
A módosítás szerintem nem változtatott az ízén:-)
Örülök, hogy tetszett nektek, nálunk is egy villanás alatt elfogyott:-)

Névtelen írta...

Tegnap elkészítettem, fincsi volt, köszönöm! MArika